søndag den 22. januar 2012

OMG!!

Jeg sidder her og drømmer om de flotteste par sko i hele verden.. OMG! Jeg vil bare have dem, prisen er det der holder mig tilbage, står ikke lige og har 1.399 kr. til et par

Jeffrey Campbell sko :S



Jeg var i byen i fredags, og der kom min veninde Maria...
Hun havde lige købt disse sko, (JEG BLEV FORELSKET). 

Hvad gør jeg dog?
Jeg plager min mor, jeg bliver nødt til at sælge nogle af mine andre sko så!!?

Jeg bliver bare nødt til at købe dem!!


Det har plaget mig i 2 dage nu, og jeg kan bare ikke få dem ud af mit hoved. 

1.399,- er altså mange penge, det er det jeg bliver ved med at sige til mig selv... "Du har ikke brug for flere sko Isabella!" "Jo du har så! Du kan godt! kom nu! KØB MIG! KØB MIG!"




Hmmm, vi ser lige på det XD (Meget forvirret)


XOXO 
BellaVista 





8 kommentarer:

  1. Hvis der ikke behøver at stå JC på dem, så kan du finde dem til 250-350 kr. på ebay :-)

    Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000-tak joanna :D det vil jeg helt sikkert kigge på ;) ej er helt glad nu.. (SMILER)

      Knus :D

      Slet
    2. Haha! Jeg skal nok lige finde et link til dig! :)

      Slet
  2. de er også vanvittig fede! Ønsker mig også nogle! :-)

    http://funkyfashionmonkey.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. elsker dem virkelig .. :D
      Fed blog ;)

      Slet
  3. Hejsa:-)
    De er altså os bare super fede, kunne virkelig godt selv tænke mig et par!
    Sød blog du har, kunne være du havde lyst til at følges?

    Kh Barbara:-)

    SvarSlet
  4. JC sko har også altid plaget mig! Jeg må have et par engang ;-) Er de gode at have på i længden?

    Jeg er blevet fast læser. Kig gerne forbi, hvis du har lyst.

    Kram!

    www.sannijensen.blogspot.com

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow BellaVista