tirsdag den 29. maj 2012

Summer time !!

Det er en lille måned siden jeg sidst har lavet et indlæg her på bloggen, det må i undskylde for tiden har ikke lige været til det.

I lørdags var jeg i tyskland med min mor, far og min søster. Vi skulle derned for at handle, men tog lige et smut ind i flensborg by først.

Her købte jeg ny bikini og et fint "diamant" armbånd.

Bikini <3


En anden bikini, men bare kun toppen.

 Mit SMUKKE "diamant" armbånd <3 <3 

I går var det så min mors fødselsdag, btw. TILLYKKE !!!
Så vi kørte til Blåvand, i byen og på stranden.
Her købte jeg et par shorts og en fin blondetop.




 Toppen har blonde stof hele vejen rundt, men på ryggen er der ikke stof bag blonderne.. 
Den er mega fed!!


I dag var jeg så i Kolding Storcenter med en af mine bedste veninder Rebecca (hun blogger også me against the odds). 

Her købte jeg nogle nye solbriller, så jeg har to nu til sommer. 
Det var også på tide at få de gamle skiftet ud.

Det var det jeg sådan havde købt her på det sidste :)

GOD SOMMER FOLKENS!!

Hilsen 
BellaVista





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow BellaVista