søndag den 25. december 2011

The Day After !!!

Okay..... Så det var jul i går :D

Mig om min familie fejrede jul oppe hos min mormor og morfar.. Min onkel og min kusine var der også.
Det er helt ubeskrivelig så meget jeg holder af julen. Det er så dejligt, når man har gået rundt i flere timer, for at finde den helt perfekte gave. Det at se glæden i modtagerens øjne (HVIS! personen kan lide det), det er den bedste følelse jeg kender.....

Jeg fik da også nogle pretty gode gaver.
Oversize T-shirt 


Dejlig rød striktrøje

Gennemsigtig Skjorte 

Med Perler i halsen



Farve: Vanilla

Puder fra Tromborg

Mus til min computer


Der er self. mange flere gaver, men jeg tænkte at det nok ville være for meget at vise dem alle sammen..

Jeg håbet virkelig at i har haft en meget mega dejlig juleaften.. og at i får nogle dejlige juledage <3



Let me know what you think <3 
XOXO BellaVista 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow BellaVista