lørdag den 31. december 2011

Shopping ;*

I går var jeg en tur i Vejle med min mor, far og søster.... Min plan var ikke at købe noget--

Men det sker jo! ! ! ! ! !
Jeg fik faktisk købt en helt masse, det var LÆKKERT.

Mørkeblå Converse



Tynd strik med krave

Kraven

 Ærmet



En dejlig læbestift fra LORÈAL

Farve 235


Blush Vs. Eyeshadow

Alt i en

Det var en super tur, hvor jeg fik brugt godt og vel 500,-

Men det var det hele værd..........


Nu vil jeg begynde at gøre mig klar til nytår 2012....
Tænde musik - Tjek
Finde tøj - Tjek
Make-up - Tjek
Ordne hår - Tjek

er bare så klar :D


Kan i have et rigtig godt nytår og pas nu på derude C:

XOXO


1 kommentar:

  1. Du vil intet købe, men ender med at købe 4 ting.. Du er sgu dygtig ;)

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow BellaVista